×
×
خبرگزاری نیم نگاه ایران

به مناسبت بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، روز ملی روابط عمومی و ارتباطات
روابط عمومی؛ نه تبلیغات سیاسی، نه تبلیغات تجاری

  • کد نوشته: 3801
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • 8 بازدید
  • ۰
  • در دنیای معاصر که ارتباطات، قلب تپنده‌ی پیشرفت و تعاملات انسانی است، روابط عمومی به‌سان پلی استوار، سازمان‌ها را به جامعه و مخاطبانشان پیوند می‌دهد.
    روابط عمومی؛ نه تبلیغات سیاسی، نه تبلیغات تجاری
  • رضا عسکری*
    به گزارش نیم نگاه ایران؛ این عرصه، فراتر از تبلیغات، به خلق تفاهم، تقویت اعتماد و تولید سرمایه‌ی اجتماعی می‌پردازد. در حقیقت، در دورانی که تبلیغات به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای پیچیده‌ی سازمان‌ها باشد، روابط عمومی با تکیه بر دانش، صداقت و مهارت، نقشی بی‌بدیل در موفقیت و بالندگی سازمان ایفا می‌کند.
    بی‌تردید، ناآشنایی با علم ارتباطات و روابط عمومی در جهان امروز، به‌منزله‌ی نوعی بی‌سوادی مدرن است. سازمان‌های پیشرو، با سرمایه‌گذاری هوشمندانه بر روابط عمومی، دریچه‌ای گشوده‌اند که نه‌تنها ارتباط مؤثر با دنیای بیرون را تضمین می‌کند، بلکه با تقویت پیوندهای درونی، به بازدهی و پایداری سازمان کمک می‌کند.
    ما در بیمارستان مرکزی شیراز (MRI)، با افتخار اعلام می‌کنیم که با ارتقای دانش و مهارت‌های ارتباطی کادر درمان، توانسته‌ایم از ظرفیت بی‌نظیر ایشان در راستای اهداف والای بیمارستان بهره ببریم. این اهداف شامل ایجاد و تداوم تفاهم، تقویت اعتماد عمومی و بازتولید سرمایه‌ی اجتماعی است. شعار ما، «راستگویی و صداقت»، به‌عنوان رکن اصلی موفقیت سازمان، همواره سرلوحه‌ی فعالیت‌هایمان بوده است.
    یک روابط عمومی کارآمد، پیش از هر چیز، به فکر تقویت ساختار و هویت سازمان خویش است و سپس با نگاهی استراتژیک، به مسائل تبلیغاتی می‌پردازد. روابط عمومی، هنری است که با خلاقیت، صداقت و تعهد، آینده‌ی سازمان را رقم می‌زند.

    * مدیر روابط عمومی بیمارستان مرکزی شیراز(MRI)

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *